I samband med Kristi himmelsfärd har vi avvikande öppettider. Vid akut felanmälan hänvisar vi till fastighetsjouren som är kopplad till din fastighet. Du hittar aktuella kontaktuppgifter i ditt trapphus. För ej brådskande felanmälan, ber vi dig logga in på Mina sidor för att registrera den.
Frågor gällande bostadskö, intresseanmälan, hyresavtal och registrering: bostad@mhsbostader.se
Övriga frågor: info@mhsbostader.se
Torsdag 9/5 (Kristi himmelsfärd) | Stängt |
---|---|
Fredag 10/5 | Stängt |
Tisdag och onsdag 12-13 november är kontoret stängt på grund av konferens. Vid akut felanmälan
Den 1/11 har kontoret stängt, med undantag för receptionen som har öppet mellan kl 08:00-14:00
Hyreshöjningen för 2025 är bestämd och börjar gälla från 2025-01-01. Information om höjningen för varje
Arbetet med nästa års hyreshöjningar är påbörjad. Information om höjningen kommer att skickas ut i