Stängt kontor pga. Covid-19
24 november, 2020
Vi har just nu stängt och tar inte emot några besök till vårt kontor, pga. Covid-19. Nyckelhämtning sker endast enligt tidsbokning. Hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan, så hjälper vi dig.
Återlämning av nycklar sker i nyckelinkast intill vår entré. Om du vill ha kvittens på återlämning går det bra att skicka ett mail eller ringa oss när du återlämnar dina nycklar. För att lämna påskrivet kontrakt, uppsägning och dylikt finns postfack vid vår entré. Tack för att du hjälper oss att minska smittspridningsrisken!
Här hittar du våra kontaktuppgifter:
- För felanmälan: logga in på Mina sidor eller ring 08-5280 86 00
- För ärenden som gäller ditt avtal, uppsägning eller bostadskö: bostad@mhsbostader.se
- För att boka tid för nyckelhämtning i vår reception: info@mhsbostader.se
- För att boka besiktning och frågor om nycklar: info@mhsbostader.se
- Se även vanliga frågor och svar.
Om du blir sjuk och har gjort en felanmälan, har en bokad besiktning eller liknande ber vi dig kontakta oss för att boka om tiden.