Stängt kontor pga. Covid-19
Vi tar inte emot några besök till vårt kontor, med anledning av Covid-19. Nyckelhämtning sker efter tidsbokning. För att lämna påskrivet kontrakt, uppsägning och dylikt finns postfack vid vår entré. Återlämning av nycklar sker i nyckelinkast intill vår entré. Om du vill ha kvittens på återlämning går det bra att skicka ett mail eller ringa oss när du återlämnar dina nycklar.
Hör av dig till oss via kontaktuppgifterna nedan, så hjälper vi dig.:
- För felanmälan: logga in på Mina sidor eller ring 08-5280 86 00
- För ärenden som gäller ditt avtal, uppsägning eller bostadskö: bostad@mhsbostader.se
- För att boka tid för nyckelhämtning i vår reception: info@mhsbostader.se
- För att boka besiktning och frågor om nycklar: info@mhsbostader.se
- Se även vanliga frågor och svar.
Om du blir sjuk och har gjort en felanmälan, har en bokad besiktning eller liknande ber vi dig kontakta oss för att boka om tiden.
Tack för att du hjälper oss att minska smittspridningsrisken!